COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
SERVICE COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAXURI,MULTIFUNCTIONALE,SCANNERE,MANUALE SERVICE,CARTUSE TONER CERNEALA. CANON,SHARP,XEROX,MITA,MINOLTA,KONICA,PANASONIC,SAMSUNG,HP,LEXMARK,PHILIPS, KYOCERA,RICOH,TOSHIBA,BROTHER,AGFA,OLIVETTI,SELEX,EPSON,etc. Forum creat pt a veni in sprijinul tehnicienilor service cu informatii,documentatii tehnice,solutii la defectele intalnite.
Lista Forumurilor Pe Tematici
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE | Reguli | Inregistrare | Login

POZE COPYPROF - SERVICE COPIATOARE

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE / FAXURI-MULTIFUNCTIONALE / CANON MF 3110  
Autor
Mesaj Pagini: 1
servicelineat
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
Defect constatat : copii complet albe, fără urmă de toner !!!!
La pornirea aparatului (după ce afost scos din priză )  timpul de aşteptare cu mesajul : "ADJUSTING WAITING TO SCAN" este extrem de lung (aprox. 10-15 minute)

Partea de printare funcţionează perfect.
Scanările spre calculator au acelaşi rezultat - o pagină complet albă !!
Am curăţat partea optică fără să găsesc ceva deosebit, am resetat toate panglicile de conectare de la scaner spre placa de scanare .

A mai întîlnit cineva chestia asta !!??

titi

Modificat de servicelineat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
lhendres
Coleg

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 31
Nu am mai intalnit acest defect pana acum dar dupa faptul ca mesajul  "ADJUSTING WAITING TO SCAN" apare pentru mult timp inclin sa cred ca scannerul este defect si numai dintr-un bug al placii echipamentul ajunge in Ready ca sa poti macar lista. In  mod normal (cel putin la HP) s-ar fi oprit in eroare si nu ar fiputut fi folosit deloc echipamentul.

Liviu


pus acum 16 ani
   
servicelineat
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
Aşa gîndesc şi eu.
Am început să sap în meniul de service, să vedem !!!

titi


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la