COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
SERVICE COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAXURI,MULTIFUNCTIONALE,SCANNERE,MANUALE SERVICE,CARTUSE TONER CERNEALA.
CANON,SHARP,XEROX,MITA,MINOLTA,KONICA,PANASONIC,SAMSUNG,HP,LEXMARK,PHILIPS,
KYOCERA,RICOH,TOSHIBA,BROTHER,AGFA,OLIVETTI,SELEX,EPSON,etc.
Forum creat pt a veni in sprijinul tehnicienilor service cu informatii,documentatii tehnice,solutii la defectele intalnite.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE | Reguli | Inregistrare | Login
POZE COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lavinia.monica la Simpatie.ro
 | Femeie 19 ani Timis cauta Barbat 26 - 67 ani |
|
servicelineat
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 302
|
|
Defect constatat : copii complet albe, fără urmă de toner !!!! La pornirea aparatului (după ce afost scos din priză ) timpul de aşteptare cu mesajul : "ADJUSTING WAITING TO SCAN" este extrem de lung (aprox. 10-15 minute)
Partea de printare funcţionează perfect. Scanările spre calculator au acelaşi rezultat - o pagină complet albă !! Am curăţat partea optică fără să găsesc ceva deosebit, am resetat toate panglicile de conectare de la scaner spre placa de scanare .
A mai īntīlnit cineva chestia asta !!??
titi
Modificat de servicelineat (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
lhendres
Coleg
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 31
|
|
Nu am mai intalnit acest defect pana acum dar dupa faptul ca mesajul "ADJUSTING WAITING TO SCAN" apare pentru mult timp inclin sa cred ca scannerul este defect si numai dintr-un bug al placii echipamentul ajunge in Ready ca sa poti macar lista. In mod normal (cel putin la HP) s-ar fi oprit in eroare si nu ar fiputut fi folosit deloc echipamentul.
Liviu
|
|
pus acum 16 ani |
|
servicelineat
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 302
|
|
Aşa gīndesc şi eu. Am īnceput să sap īn meniul de service, să vedem !!!
titi
|
|
pus acum 16 ani |
|