COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
SERVICE COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAXURI,MULTIFUNCTIONALE,SCANNERE,MANUALE SERVICE,CARTUSE TONER CERNEALA. CANON,SHARP,XEROX,MITA,MINOLTA,KONICA,PANASONIC,SAMSUNG,HP,LEXMARK,PHILIPS, KYOCERA,RICOH,TOSHIBA,BROTHER,AGFA,OLIVETTI,SELEX,EPSON,etc. Forum creat pt a veni in sprijinul tehnicienilor service cu informatii,documentatii tehnice,solutii la defectele intalnite.
Lista Forumurilor Pe Tematici
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE | Reguli | Inregistrare | Login

POZE COPYPROF - SERVICE COPIATOARE

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandrina1 la Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Arges
cauta Barbat
22 - 46 ani
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE / COPIATOARE / Di 2510 cod eroare  
Autor
Mesaj Pagini: 1
coolhandluca
Coleg

Din: Borsa
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 35
Salut. Imi da un cod C0511. Nu am manualul dar prin comparatie cu alte minolte cred ca e eroare de cuptor. Eventual un SM daca ma poate ajuta cineva sau stie cineva cum se reseteaza in acest caz? Merci

_______________________________________
Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ in aceeasi seara

pus acum 16 ani
   
servicelineat
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
C0511
Low Fuser Temperature Failure (Sub)
• The Fusing Roller Thermistor and Fusing Roller
Sub Thermistor are detected to be at a temperature below 105 ×C during printing.

baftă !!!

titi


pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
SM & PG sunt postate la rubrica "Documentatii service"
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Pentru colegul"coolhandluca" : Asteptam vesti de la tine.
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
Problema destul de urgenta:

Di2510  -  1) s`a inlocuit cilindrul si nu s`a resetat; aici am gasit in manual
            -  2) s`a pus toner gresit (minolta MT-II) si acum scoate  pete pete pe toata foaia; cum pot scapa de acest defect fara sa schimb developerul? (isi da drumu` dupa mai multe copii/listari?)

multumesc ! ! !

P.S. echipamentul are 350.000 listari

Modificat de mariusmaxx (acum 16 ani)


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Pentru colegul "mariusmaxx" : Din pacate nu exista o alternativa.Simplu si corect ar fi sa ii schimbi developerul.
Incearca totusi sa ii dai mai multe printuri/copii negre ( cu inceput de pagina alba)pana ce sesizeaza lipsa toner.Pune tonerul corespunzator si dai o tonare dupa care repeta cele scrise mai sus pana ce documentul copiat/printat  este k.
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
maine dimineata la 8 ma duc la copiator...va voi comunica si rezultatul.

multumesc ! ! !


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
1. am curatat toner unit (se potriveste developer de la Di1611?)
2. nu pot reseta contorul de DRUM am cod la intrerea in service mode    (clientul nu are codul)
3. pot reseta cumva acel cod?

multumesc !!! 


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Pentru colegul "mariusmaxx" : 1. Iti cere codul de intrare in service mod??? apasa "end" pe dispay fara sa introduci vreun cod.
2. Daca e vorba de codul de administrator/master atunci ....din pacate nu ai ce sa ii faci, eu cel putin nu cunosc vreo metoda pentru a inlocui sau a sterge parola respectiva.
Gama Konica&Minolta compatibilitate developer DI 2510 :
7115, 7118, 7216, 7220, Di 152, Di 183, Di 2510 f, DI 1611, DI 2011, DI 3010, DI 3510, DI 3510 F
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Pentru colegul "mariusmaxx": Asteptam vesti de la tine.
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
Am incercat sa resetez din service mode (cum am scris mai sus) dar clienutul nu are codul...cei care au facut service inainte la echipament nu vor sa dea codul...  
Developerul a venit , l`a pus in unitate dupa ce am facut o curatare...

Acum sunt in stan-by cum se afla codul cum pot rezolva si eu mai repede echipamentul.

bafta.

P.S. cum setez ATDC-ul...tot din service mode?


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
servicelineat
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
Da calibrarea atdc se face tot din service.
Clientul tău ar trebui să fie mai ferm în ceea ce priveşte codul acela nenorocit !!
În fond este aparatul lui şi fără acel cod el nu se mai poate folosi de copiator. Aduce a hoţie ceea ce au făcut ceilalţi sau , cine ştie, poate sunt chestiuni nerezolvate între ei şi clientul tău!!!

baftă !!!

titi


pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Pentru colegul "mariusmaxx": Stiu ca pare hilar sa te mai intreb odata dar totusi o fac.Deci..........e vorba de codul de intrare in service mode sau de codul de administrator /master???????????.Ne poti spune te rog cum ai procedat pentru intrarea in secventa de service?????Ai incercat sa apesi"end"(se afla in coltul din drapta sus pe display)fara sa introduci parola de intrare?????Ce mesaj iti da pe display?????.
Asteptam vesti de la tine.
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69

Florin a scris:

Pentru colegul "mariusmaxx": Stiu ca pare hilar sa te mai intreb odata dar totusi o fac.Deci..........e vorba de codul de intrare in service mode sau de codul de administrator /master???????????.Ne poti spune te rog cum ai procedat pentru intrarea in secventa de service?????Ai incercat sa apesi"end"(se afla in coltul din drapta sus pe display)fara sa introduci parola de intrare?????Ce mesaj iti da pe display?????.
Asteptam vesti de la tine.
Cu respect.


Dupa ce pornesc echipamentul imi apare "Access Key" bag codul...toate bune si frumoase...
apas Utility key-> Meter Count->STOP->0->0->STOP->0->1 si imi apare intrarea in service mode unde imi cere cod...pagina aia cu "End" in coltul din dreapta sus.
Am incercat diverse coduri si nimic butonul de start imi clipeste portocaliu
  iar daca apas "end" imi intra in modul normal..

P.S. scuze de intarziere...sarbatorile astea...   La Multi Ani de ziua Barbatilor.


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
Florin
Coleg

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
Am sa te rog sa incerci urmatoarea varianta : Introdu codul de acces "access key"fara a incerca de a mai intra in secventa de service.Apasa pe display Utility mode - Adim Management-Admin Set, iti va cere sa introduci codul de Admin. Apasa tasta C de pe Keypad apoi introdu codul dorit exp: 00000000-8digit (am dat acest exp pentru ca e mai usor de retinut).
Asteptam vesti de la tine.
Cu respect.


_______________________________________
DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455

pus acum 16 ani
   
mariusmaxx
Coleg

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
Incorect Code...tot nu merge, nu am reusit nimic...am vorbit cu cei de la Minolta Romania si mi`au zis ca daca nu stiu codul nu am ce face.

     


_______________________________________
copy->scan->copy->copy                                 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126
Authorized Canon service & reseller                   0756/568615

pus acum 16 ani
   
servicelineat
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
Recuperatoriiiiiiii !!!
Trimite-i să recupereze codul de la ceilalţi !!

titi


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la