COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
SERVICE COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAXURI,MULTIFUNCTIONALE,SCANNERE,MANUALE SERVICE,CARTUSE TONER CERNEALA.
CANON,SHARP,XEROX,MITA,MINOLTA,KONICA,PANASONIC,SAMSUNG,HP,LEXMARK,PHILIPS,
KYOCERA,RICOH,TOSHIBA,BROTHER,AGFA,OLIVETTI,SELEX,EPSON,etc.
Forum creat pt a veni in sprijinul tehnicienilor service cu informatii,documentatii tehnice,solutii la defectele intalnite.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
COPYPROF - SERVICE COPIATOARE | Reguli | Inregistrare | Login
POZE COPYPROF - SERVICE COPIATOARE
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Lolalola pe Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Cluj cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
coolhandluca
Coleg
Din: Borsa
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 35
|
|
Salut. Imi da un cod C0511. Nu am manualul dar prin comparatie cu alte minolte cred ca e eroare de cuptor. Eventual un SM daca ma poate ajuta cineva sau stie cineva cum se reseteaza in acest caz? Merci
_______________________________________ Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ in aceeasi seara
|
|
pus acum 16 ani |
|
servicelineat
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
|
|
C0511 Low Fuser Temperature Failure (Sub) • The Fusing Roller Thermistor and Fusing Roller Sub Thermistor are detected to be at a temperature below 105 ×C during printing.
baftă !!!
titi
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
SM & PG sunt postate la rubrica "Documentatii service" Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Pentru colegul"coolhandluca" : Asteptam vesti de la tine. Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
Problema destul de urgenta:
Di2510 - 1) s`a inlocuit cilindrul si nu s`a resetat; aici am gasit in manual - 2) s`a pus toner gresit (minolta MT-II) si acum scoate pete pete pe toata foaia; cum pot scapa de acest defect fara sa schimb developerul? (isi da drumu` dupa mai multe copii/listari?)
multumesc ! ! !
P.S. echipamentul are 350.000 listari
Modificat de mariusmaxx (acum 16 ani)
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Pentru colegul "mariusmaxx" : Din pacate nu exista o alternativa.Simplu si corect ar fi sa ii schimbi developerul. Incearca totusi sa ii dai mai multe printuri/copii negre ( cu inceput de pagina alba)pana ce sesizeaza lipsa toner.Pune tonerul corespunzator si dai o tonare dupa care repeta cele scrise mai sus pana ce documentul copiat/printat este k. Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
maine dimineata la 8 ma duc la copiator...va voi comunica si rezultatul.
multumesc ! ! !
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
1. am curatat toner unit (se potriveste developer de la Di1611?) 2. nu pot reseta contorul de DRUM am cod la intrerea in service mode (clientul nu are codul) 3. pot reseta cumva acel cod?
multumesc !!!
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Pentru colegul "mariusmaxx" : 1. Iti cere codul de intrare in service mod??? apasa "end" pe dispay fara sa introduci vreun cod. 2. Daca e vorba de codul de administrator/master atunci ....din pacate nu ai ce sa ii faci, eu cel putin nu cunosc vreo metoda pentru a inlocui sau a sterge parola respectiva. Gama Konica&Minolta compatibilitate developer DI 2510 : 7115, 7118, 7216, 7220, Di 152, Di 183, Di 2510 f, DI 1611, DI 2011, DI 3010, DI 3510, DI 3510 F Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Pentru colegul "mariusmaxx": Asteptam vesti de la tine. Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
Am incercat sa resetez din service mode (cum am scris mai sus) dar clienutul nu are codul...cei care au facut service inainte la echipament nu vor sa dea codul... Developerul a venit , l`a pus in unitate dupa ce am facut o curatare...
Acum sunt in stan-by cum se afla codul cum pot rezolva si eu mai repede echipamentul.
bafta.
P.S. cum setez ATDC-ul...tot din service mode?
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
servicelineat
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
|
|
Da calibrarea atdc se face tot din service. Clientul tău ar trebui să fie mai ferm în ceea ce priveşte codul acela nenorocit !! În fond este aparatul lui şi fără acel cod el nu se mai poate folosi de copiator. Aduce a hoţie ceea ce au făcut ceilalţi sau , cine ştie, poate sunt chestiuni nerezolvate între ei şi clientul tău!!!
baftă !!!
titi
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Pentru colegul "mariusmaxx": Stiu ca pare hilar sa te mai intreb odata dar totusi o fac.Deci..........e vorba de codul de intrare in service mode sau de codul de administrator /master???????????.Ne poti spune te rog cum ai procedat pentru intrarea in secventa de service?????Ai incercat sa apesi"end"(se afla in coltul din drapta sus pe display)fara sa introduci parola de intrare?????Ce mesaj iti da pe display?????. Asteptam vesti de la tine. Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
Florin a scris:
Pentru colegul "mariusmaxx": Stiu ca pare hilar sa te mai intreb odata dar totusi o fac.Deci..........e vorba de codul de intrare in service mode sau de codul de administrator /master???????????.Ne poti spune te rog cum ai procedat pentru intrarea in secventa de service?????Ai incercat sa apesi"end"(se afla in coltul din drapta sus pe display)fara sa introduci parola de intrare?????Ce mesaj iti da pe display?????. Asteptam vesti de la tine. Cu respect. |
Dupa ce pornesc echipamentul imi apare "Access Key" bag codul...toate bune si frumoase... apas Utility key-> Meter Count->STOP->0->0->STOP->0->1 si imi apare intrarea in service mode unde imi cere cod...pagina aia cu "End" in coltul din dreapta sus. Am incercat diverse coduri si nimic butonul de start imi clipeste portocaliu iar daca apas "end" imi intra in modul normal..
P.S. scuze de intarziere...sarbatorile astea... La Multi Ani de ziua Barbatilor.
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
Florin
Coleg
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 578
|
|
Am sa te rog sa incerci urmatoarea varianta : Introdu codul de acces "access key"fara a incerca de a mai intra in secventa de service.Apasa pe display Utility mode - Adim Management-Admin Set, iti va cere sa introduci codul de Admin. Apasa tasta C de pe Keypad apoi introdu codul dorit exp: 00000000-8digit (am dat acest exp pentru ca e mai usor de retinut). Asteptam vesti de la tine. Cu respect.
_______________________________________ DigitalCopyPrint 0746.217.871 / 0769.137.455
|
|
pus acum 16 ani |
|
mariusmaxx
Coleg
Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 69
|
|
Incorect Code...tot nu merge, nu am reusit nimic...am vorbit cu cei de la Minolta Romania si mi`au zis ca daca nu stiu codul nu am ce face.
_______________________________________ copy->scan->copy->copy 0728/852006 Suport Tehnic & Vanzari 0233/212126 Authorized Canon service & reseller 0756/568615
|
|
pus acum 16 ani |
|
servicelineat
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 302
|
|
Recuperatoriiiiiiii !!! Trimite-i să recupereze codul de la ceilalţi !!
titi
|
|
pus acum 16 ani |
|